30. april · markedsforing.dkDansk kreativt bureau bag global Tuborg-kampagne”Et signaturvisuelt sprog” Kampagnen er skabt i samarbejde med det britiske sociale bureau, We Are Social, og er sat til at køre i et år. Læs artikel
28. april 2022 · LeifshowsHvor meget tid er du online om dagen?GWI, We Are Social og Hootsuite) Det globale gennemsnit er seks timer og 58 minutter, og dét ligger danskerne altså næsten to timer under hver dag – fortæller internet-specialisterne fra We Are Social og Hootsuite. Læs artikel
9. april 2021 · JydskeVestkystenMere end halvdelen af verdens befolkning bruger sociale medier ifølge en ny rapportRapporten er et samarbejde mellem We Are Social og Hootsuite og viser også vækst inden for e-handel, streaming og spil. Læs artikel
19. november 2020 · LeifshowsSå meget tid bruger vi i sociale medierIfølge analyse-firmaet We Are Social og software-værktøjet Hootsuite ser en typisk danskerne således ud: Læs artikel
10. marts 2019 · Finans.dk11 nye kommer på internettet - hvert sekundMen fornemmelserne får kontur og form, når de omsættes til tal, som det er tilfældet i den årlige Global Digital Report 2019 fra den sociale mediemanagement-platform Hootsuite og markedsførings-bureauet We Are Social. Læs artikel
19. marts 2018 · ElektronistaSå digital er verden blevetDanmark er i øvrigt nummer 10 i verden, når det gælder udbredelse af internet. 5,57 millioner danskere eller 97 pct. af befolkningen er online, viser tallene fra analysefirmaerne Hootsuite, We Are Social ogLæs artikel
28. april 2017StiftelseWe Are SocialWe Are Social stiftes i branchen reklamebureauer.Adressec/o Mette VinumÅhusene 5, 3. 4.8000 Aarhus C
9. august 2016 · Markedsføring OnlineDansk bureau scorer storkundeDet danske bureau var i pitchen i hård konkurrence mod britiske bureauer som We Are Social, John Doe, NORTH og LikeFriends, og hos Mindjumpers ser direktør Jonas Klit Nielsen frem til samarbejdet med Burton’s Biscuits. Læs artikel
19. maj 2015 · BureauBiz2 danskere blandt de 25 mest innovative digitale markedsførereAf de øvrige på listen kan nævnes Nicola Mendelsohn (øverst ansvarlige for Facebook EMEA), Marshall Manson (Global Head of Social Media hos Ogilvy) og Robin Grant (CEO for We Are Social, der er verdens største social media-bureau).Læs artikel
25. marts 2015 · Kommunikation og SprogFysiske butikker, ja takDet viser en ny omfattende undersøgelse fra World Federation of Advertisers (WFA), som blev præsenteret under sidste uges WFA Global Marketer Week, hvor den globale annoncørforening i samarbejde med sociale media-bureauet We Are Social havde gennemført en detaljeret analyse af 670.000 Twitter-kommentarer. Læs artikel
25. marts 2015 · Pejgruppen Tøj portalenReklamer er et irritationsmomentDet viser en ny analyse, som er foretaget af den globale annoncørforening WFA i samarbejde med social media-bureauet We Are Social. Læs artikel
24. marts 2015 · Markedsføring OnlineSådan jager du kunderne vækDet viser en ny omfattende undersøgelse fra World Federation of Advertisers (WFA), som blev præsenteret under sidste uges WFA Global Marketer Week, hvor den globale annoncørforening i samarbejde med sociale media-bureauet We Are Social havde gennemført en detaljeret analyse af 670.000 Twitter-kommentarer. Læs artikel