For nogle år siden implementerede vi en offshorestrategi, og siden 2023 har vi også fokuseret på driftsledelse af højspænding, vi har taget solparker ind, og nu skal vi til at arbejde med BESS, så det går virkelig stærkt nu, siger Jens Møller Ladefoged.