20. maj 2022 · Studerende OnlineStuderende til Consumer InsightsDu bliver en del af Consumer Insights teamet i Annalect, der er Omnicom Media Groups specialistenhed. Læs artikel
23. februar 2021 · Studerende OnlineConsumer Insights TraineeI Consumer Insights er vi et team på 8 og arbejder som en integreret del af mediebureauerne OMD, PHD og Hearts & Science. Læs artikel
11. september 2019 · Markedsføring OnlineVELUX henter ny marketing-VP hos ArlaHer havde han det globale ansvar for mejerigigantens Marketing Excellence, Global digital transformation, Media & Agency management samt Consumer Insights.Læs artikel
26. juni 2019 · Studerende OnlineStudent worker, digital marketingDu vil blive en del af Global Marketing Support, der i dag består af 12 dedikerede medarbejdere, som arbejder med Design, Social Media, Consumer Insights og Web. Læs artikel
14. marts 2019 · Studerende OnlineConsumer Insights TraineeI Consumer Insights er vi et team på 10 som arbejder som en integreret del af mediebureauerne OMD og PHD på at udarbejde forbruger- og markedsindsigter baseret på adspurgt data – af både kvalitativ og kvantitativ karakter. Læs artikel
12. september 2017 · MyNewsdesk DanmarkIpsos opruster igen og byder velkommen til 5 stærke profilerJesper er tidligere VP, Consumer Insights hos Pandora og har massiv erfaring med konvertering af forbrugerindsigter til beslutningsgrundlag og strategiske anbefalinger. Læs artikel
12. oktober 2016 · Markedsføring OnlineSoMe tog røven på anmelderneNordisk Film har både et internt reklamebureau, et nyt digitalt team og et sofistikeret Consumer Insights team parat til at eksekvere, så i den forstand er indsatsen på de sociale medier bestemt ikke gratis. Læs artikel
11. marts 2016 · Fredericia AvisenStore pakker gør os tykkeKonsekvensen af at købe store pakker er i det lange løb, at vi indtager markant flere kalorier pr. måltid, konkludere en af rapportens forfattere, Sophie Hieke, der er leder af Consumer Insights i European Food Information Council. Læs artikel
10. marts 2016 · SøndagsavisenStore pakker får os til at spise mereKonsekvensen af at købe større pakker er i det lange løb, at vi indtager markant flere kalorier pr. måltid, end hvis vi køber mindre pakker, konkluderer en af rapportens forfattere, Sophie Hieke, der er leder af Consumer Insights i European Food Information Council. Læs artikel
25. juni 2015 · Pressesystemet.dkDen travle hverdag skaber behov for intelligente hjemPatrik Hedlund, seniorrådgiver i Consumer Insights ved Ericsson ConsumerLab, siger om undersøgelsen: Læs artikel
16. januar 2015StiftelseConsumer InsightsConsumer Insights stiftes i branchen anden forskning og eksperimentel udvikling inden for naturvidenskab og teknik.AdresseGriffenfeldsgade 3, 2. 23.2200 København N