Region Syddanmark køber Rehabiliteringscenter Toften i Munkebo af Kerteminde Kommune
Kristian Hald (formand for Ældre-, Handicap-, Psykiatri- og Sundhedsudvalget i Kerteminde Kommune), Annette Blynel (Formand for Sundhedsråd Fyn), Michael Nielsen (Borgmester i Kerteminde Kommune)
Med købet af Rehabiliteringscenter Toften i Munkebo i Kerteminde Kommune gør Region Syddanmark sig klar til at løfte de nye opgaver, som følger med sundhedsreformen, og som træder i kraft fra 2027.