– Efter den kritik, der har været, ønsker jeg under ingen omstændigheder, at min deltagelse på en eller anden måde skal kunne opfattes som blåstempling af skolen, siger han videre til dr.dk
Claus Ditlev Larsen, der stiller op for SF i Næstved, tager dog kritikken af skolen lidt mere roligt.