21. april 2022 · Local EyesPRM / 28. oktober mødes den danske lydbranche igen til AudiodaysHead Of International Business Development at JP/Politikens forlag, Jakob Harden siger: Læs artikel
11. april 2022 · BogmarkedetJakob Harden bliver Head of International Business Development hos Politikens ForlagJakob kommer fra en stilling som Kommerciel chef på Politikens Forlag I takt med at Politikens Forlags aktiver på de nordiske markeder i disse år udvikler sig, er Jakob Harden blevet ansat som ny Head of International Business Development. Læs artikel
18. marts 2022 · KulturmonitorKrig og corona kan sende prisen på bøger i vejretJakob Harden, kommerciel chef hos Politikens Forlag, vurderer dog over for Berlingske, at priserne vil stabilisere sig, når corona er helt overstået og der findes en løsning på krigen i Ukraine. Læs artikel
21. maj 2021 · Radionytt.noRadiodays blir AudiodaysProgrammet tilrettelægges i et samarbejde mellem Ole Mølgaard og en stærkt besat programgruppe, der bl.a. består af Jakob Harden, Politikens Forlag, Louise Futtrup, Bauer Media, Søren Brunsgaard, Center for Podcasting, Rikke Hedman, Radio4, Peter Niegel, DR, Laura Carstens, Radio Loud, Astrid Skov, Lindhardt & Ringhof, Cecilie Egholm Tonnesen, Gyldendal og Trine Schou fra Podimo. Læs artikel
23. juni 2020 · BogmarkedetEn digital varmfront er på vej. Eller er den?Vi taler med Jakob Harden, chef for digital forretningsudvikling på JP/Politikens Forlag. Læs artikel
23. januar 2018 · Finans.dkForlag kræver ens vilkår for at indgå ny aftale med EreolenMen vi er stadig i en situation, hvor vi forsøger at forklare Ereolen, at vi er en anden type forlag end Gyldendal og Lindhardt og Ringhof (Egmonts forlag, der har holdt fast i sit samarbejde med Ereolen, red.)," siger Jakob Harden.Han henviser til, at Politikens Forlag i modsætning til landets to største forlag ikke har et stort bagkatalog, som kan lægges ind i den såkaldte klikmodel. Læs artikel
22. marts 2017 · Dansk ForfatterforeningForeningen mener:eReolen og de store forlag bør lytte til osJa, jeg læste godt interviewet med den digitale chef på Politikens Forlag Jakob Harden, og at han undrer sig over, at forfatterforeningen skulle spille en rolle, fordi forlagene selv forhandler på vegne af forfatterne. Læs artikel
4. maj 2016 · BibliotekarforbundetVi mangler stadig at finde den rigtige modelSnigmordet på den fysiske bog Helt så rosenrødt et billede af forholdet mellem forlag og biblioteker tegnede Jakob Harden, digital- og udviklingschef ved Politikens Forlag, dog ikke. Læs artikel
11. august 2015 · BogmarkedetPolitikens Forlag: Data øger træfsikkerhed i digital marketingDet forklarer Jakob Harden, som er digital- og udviklingschef på Politikens Forlag. Læs artikel
25. november 2014 · BogmarkedetAftale på plads om bibliotekernes udlån af e-bøgerVi kommer naturligvis til at tale sammen undervejs, og så må vi se, om aftalen forlænges til sommer," siger digital chef Jakob Harden fra JP/Politikens Forlag. Læs artikel
2. oktober 2014 · BureauBizTysk bureau bag Politikens Forlags nye hjemmesideSitet er lavet med et responsivt design og segmenteringsmuligheden gør, at man bedre kan servicere læserne, siger digital chef for Politikens Forlag, Jakob Harden: Læs artikel
27. marts 2013Jakob Harden forlader bestyrelsenJP/POLITIKENS FORLAGSHUS A/SJakob Harden forlader bestyrelsen for JP/POLITIKENS FORLAGSHUS A/S efter en periode på 4 år.Se mere
17. januar 2013Udskiftning i bestyrelsenJP/POLITIKENS FORLAGSHUS A/S5 ændringer i bestyrelsen for JP/POLITIKENS FORLAGSHUS A/S. Jakob Harden er fortsat medlem af bestyrelsen.Se mere