JEG håber inderligt at denne prøve køres igen i 2027, og gerne med flere deltagere, det har både prøven og folkene bag løbet fortjent, måske skal der lige kigges på hvor hurtigt bilerne sendes afsted, og jeg nåede ikke at smage de store pølser, men det var også dagens eneste minusser, for plusserne havde klart overvægt når man tænker tilbage på dette motorløb.