Som formand for LO Fyn er jeg taknemmelig for, at vi har Mette Frederiksen ved roret lige nu, fordi hun gør alt, hvad hun kan for at holde hånden under beskæftigelsen i produktionsdanmark og samtidig fremhæve den kolossale værdi, som offentligt ansatte har for at redde os gennem sundhedskrisen.