Jan Weinreich, der er direktør på fiskefabrikken Polar Raajat A/S i Aasiaat, siger, at der indtil slutningen af september i år, kun er indhandlet omkring 200 tons torsk, hvilket er et drastisk fald i forhold til, hvad der blev indhandlet og produceret sidste år i samme periode.