Den lukkede produktion af Gammel Carlsberg-øllen, som var den første øl, der bryggedes på det nyåbnede Gammel Carlsberg i 1847, kunne genoptages som en hyldest til bydelen på Bryggerens fødselsdag i marts hvert år, lige som Rød Tuborg er en sæsonøl i maj på Turborgs fødselsdag.