De hidtidige ejere af Slagter Norlyk, parret Ulla Holst Møller og Lars Møller, beholder de sidste 20 procents ejerskab af virksomheden i det, man betegner som et partnerskab, og fortsætter som daglig ledelse med direktør-titler i en trepersoners direktion.