Enige borgmestre: Størstedelen af skatteindtægterne fra vind og sol skal blive i kommunerne
Det er på høje tid, at de lokalsamfund, der har taget et ansvar i den grønne omstilling, også får en økonomisk gevinst, som for alvor kan mærkes lokalt, siger Lone Andersen (V), borgmester i Ringkøbing-Skjern Kommune.