- Det er også en bemærkelsesværdig utaknemmelighed over for det kæmpearbejde, den erfaring og de traditioner, som Herning gennem årtier har opbygget omkring dansk håndbold, skriver Flemming Østergaard i en kommentar til et Facebook-opslag fra Poul Sand, der er formand fra MCH.