– Som formand kæmpede jeg hårdt for et solidt samarbejde med Venstre Sønderborg, men det blev der på seneste bestyrelsesmøde sat en brat stopper for, fordi de helst ser, at vi arbejder uden Venstre – hvilket jeg ikke finder realistisk, siger Henrik Juul Nielsen.