Det glæder mig derfor, at emnet allerede inden valget har fået så stor opmærksomhed, bl.a. af Grete Troensegaard fra det nuværende seniorråd, Bjørn Helstrup, som også har det på programmet, samt endelig det konservative byrådsmedlem, Christian de Jonquières, som har forfattet et rigtig godt læserbrev om emnet, bragt i Uge-Nyt d. 24.10.