11. marts 2021Daniel James Rogers stopper som adm. direktørHOLDING IT WRONG ApSDaniel James Rogers stopper som adm. direktør i HOLDING IT WRONG ApS.Se mere
11. marts 2021Daniel James Rogers forlader bestyrelsenHOLDING IT WRONG ApSDaniel James Rogers forlader bestyrelsen for HOLDING IT WRONG ApS efter en periode på 2 år.Se mere
29. august 2020Underskud på DKK 50.169 HOLDING IT WRONG ApSHOLDING IT WRONG ApS offentliggør regnskabet for perioden 1. januar 2019 til 31. december 2019. Daniel James Rogers er adm. direktør i virksomheden.Se mere
31. oktober 2019Udskiftning i bestyrelsenHOLDING IT WRONG ApS3 ændringer i bestyrelsen for HOLDING IT WRONG ApS. Daniel James Rogers er adm. direktør i virksomheden.Se mere
17. juni 2019Overskud på DKK 1,9 mio.HOLDING IT WRONG ApSHOLDING IT WRONG ApS offentliggør regnskabet for perioden 1. januar 2018 til 31. december 2018. Daniel James Rogers er adm. direktør i virksomheden.Se mere
30. oktober 2018Daniel James Rogers træder ind i bestyrelsenHOLDING IT WRONG ApSDaniel James Rogers træder ind i bestyrelsen for HOLDING IT WRONG ApS.Se mere
4. oktober 2018Ny branche: Virksomhedsrådgivning og anden rådgivning om driftsledelseHOLDING IT WRONG ApSTidligere branche: Uoplyst. Daniel James Rogers er adm. direktør i virksomheden.Se mere
31. maj 2018Underskud på DKK 4.375 HOLDING IT WRONG ApSHOLDING IT WRONG ApS offentliggør regnskabet for perioden 1. januar 2017 til 31. december 2017. Daniel James Rogers er adm. direktør i virksomheden.Se mere
18. juli 2017Underskud på DKK 4.375 HOLDING IT WRONG ApSHOLDING IT WRONG ApS offentliggør regnskabet for perioden 1. januar 2016 til 31. december 2016. Daniel James Rogers er adm. direktør i virksomheden.Se mere
15. juni 2016Underskud på DKK 5.000 HOLDING IT WRONG ApSHOLDING IT WRONG ApS offentliggør regnskabet for perioden 28. november 2014 til 31. december 2015. Daniel James Rogers er adm. direktør i virksomheden.Se mere
28. november 2014StiftelseHOLDING IT WRONG ApSHOLDING IT WRONG ApS stiftes i branchen uoplyst. Daniel James Rogers er adm. direktør i virksomheden.Se mere