It-caféen begyndte for et års tid siden som et led i kommunens arbejde med Digitaliseringsstyrelsens seks principper for digital inklusion, og det forventes, at det fortsætter de næste år, så der fortsat kan være nærhed i mødet med kommunen for nogle af dem, der har det allersværest.