I det hele taget, så er jeg rigtig glad for faciliteterne i Kristiansholms Plantage, og jeg kan se, at stedet besøges af mange borgere på alle tider af året, fortæller Helle Jessen, formand for Teknik- og Miljø Udvalget
Indvielse af Fugletårnet
Alle er velkomne til at deltage indvielsen af Fugletårnet.