Nu er det så meningen, at alle kommuner skal byde ind med en god begrundelse for, hvorfor man lige skal placere et nærhospital her - og det er her, at Norddjurs Kommune nu kommer på arbejde - en opgave, der ikke bliver lettere af, at Norddjurs Kommune nu vil fyre den mand, som i hele kommunens 15-årige levetid har stået i spidsen for sundhedsområdet, velfærdsdirektør Kenneth Koed Nielsen.