30. april · leifshows.dkWaoo er landets bedste til internetFolk skulle have fiber, så de kunne få hurtigt internet til hjemmekontor, fjern-undervisning, online-spil og streaming,” forklarer Lars Jepsen. Læs artikel
30. april · nyheder24.dkMange danskere ved ikke dette: Her sparer du flest penge på dit internetSamtidig vil rigtig mange stille sig op bag kabeltromlen og anbefale Hiper til venner og bekendte, da Hiper leverer den højeste score på ”flest vil anbefale”, siger Lars Jepsen, researchchef og senior partner hos Loyalty Group, der står bag det årlige brancheindex for internet. Læs artikel
20. oktober 2024 · nyheder24.dkTrist nyt for Føtex"Vi måler på 10 kæder, og Føtex bliver placeret mellem syvende- og tiendepladsen på alle de 26 områder, vi spørger ind til," forklarer Lars Jepsen, der er researchchef hos Loyalty Group. Læs artikel
20. oktober 2024 · dagens.dkTrist nyt for Føtex viser ny undersøgelseResearchchef Lars Jepsen fra Loyalty Group forklarer: Læs artikel
20. oktober 2024 · nyheder24.dkFøtex er i frit fald: Scorer lavest af alleResearchchef Lars Jepsen fra Loyalty Group forklarer: Læs artikel
18. oktober 2024 · jammerbugtposten.dkMENY vinder for bedste produktkvalitet og økologiOm udviklingen siger Lars Jepsen, researchchef i Loyalty Group: Læs artikel
16. oktober 2024 · dagligvarehandlen.dkKundernes favorit i kvalitet og økologi: Vil skrue yderligere op for kvalitet og serviceDe har løftet arven fra Irma fint, og det bliver spændende at følge Menys resultater i de kommende år,” siger Lars Jepsen, researchchef i Loyalty Group. Læs artikel
16. oktober 2024 · dagens.dkNy undersøgelse blandt landets supermarkeder har fundet en vinder: Bedst i både produktkvalitet og økologiOm udviklingen siger Lars Jepsen, researchchef i Loyalty Group: Læs artikel
16. oktober 2024 · nyheder24.dkDansk supermarkedskæde roses til skyerne: De har løftet arven fra IrmaOm udviklingen siger Lars Jepsen, researchchef i Loyalty Group: Læs artikel
25. april 2024 · mobilsiden.dkCBB Mobil har de mest loyale kunder for femte år i trækIfølge Lars Jepsen er der i hvert fald én ting, som vi danskere godt kan blive bedre til. Læs artikel
20. februar 2024 · markedsforing.dkAnalyse: Tryg Forsikring tryner konkurrenter online”Lærerstandens Brandforsikring er i en kategori for sig selv,” lyder det i analysen fra Lars Jepsen, der er researchchef og seniorrådgiver hos Loyalty Group, der tilføjer: Læs artikel
10. december 2023 · nyheder24.dkTrist nyt for SydbankKundetilfredshed er faldet på tværs af flere parametre, og ifølge Loyalty Groups researchchef, Lars Jepsen, stiger utilfredsheden parallelt med bankernes indtjening. Læs artikel
23. november 2023 · nyheder24.dkCoop åbner spritny supermarkedskæde: Her kan du se, hvordan den kommer til at se udIfølge Lars Jepsen, som er researchchef hos Loyalty Group, der stod bag undersøgelsen, var det især parametrene 'værdi for pengene' og 'servicekvalitet,' der trak kæden ned. Læs artikel
24. oktober 2023 · AvisendanmarkSe listen: Her er danskernes favoritsupermarkedKundetilfredsheden er igen rød, udtaler Lars Jepsen, researchchef i Loyalty Group. Læs artikel
23. oktober 2023 · Den OffentligeDanskerne har talt: Dette er Danmarks bedste og værste supermarkedskæderTil B.T . fortæller Loyalty Groups researchchef, Lars Jepsen, at det særligt er inden for parametrene 'værdi for pengene' og 'servicekvalitet', at Coop 365 Discount bliver trukket ned. Læs artikel