15 timer · hvilkenbil.dkAutoIndex: Mindre tilfredse bilejere sender Suzuki op, Tesla nedSvarene er indsamlet, bearbejdet og leveret af analyseinstituttet Loyalty Group. Læs artikel
21 timer · bursd.comMen BMW vinder igenBMW er faldet mere end Toyota, det er en tilbagegang på 0,5 mod 0,3, så der er lagt op til spændende læsning, når FDM og Loyalty Group kommer med den næste 2025-undersøgelse. Læs artikel
6. maj · avisendanmark.dkTesla-ejere klager over Tesla-værkstederRundt om autoindex - AutoIndex-undersøgelsen analyseinstituttet Loyalty Group for FDM. Læs artikel
6. maj · boosted.dkKæmpe undersøgelse: Dette bilmærke har de mest tilfredse kunderOm AutoIndex Undersøgelsen AutoIndex, udført af konsulenthuset Loyalty Group, består af besvarelser fra 22.000 bilejere, som i årets første måneder svarede på over 120 spørgsmål om deres bil, forhandler og værksted. Læs artikel
6. maj · toyota.dkToyotas kundeservice bedst for 22. år i trækDa konsulentfirmaet Loyalty Group i 2003 gennemførte den første udgave af AutoIndex, der er den største tilfredshedsundersøgelse blandt bilejere i Danmark, satte Toyota sig på førstepladsen med de mest tilfredse bilejere hos forhandlerne og på værkstederne. Læs artikel
6. maj · mobilsiden.dkDerfor har CBB Mobil Danmarks mest loyale kunderHer kommer teleselskabet CBB Mobil ind i billedet, for ud over at være et lavprisselskab med skarpe priser udmærker CBB Mobil sig også have vundet Loyalty Groups kundeloyalitetspris hele fem år i træk – senest i april 2024. Læs artikel
25. april · mobilsiden.dkCBB Mobil har de mest loyale kunder for femte år i trækJohan Landler Janning 25. april 2024 0 kommentarer En ny undersøgelse foretaget af Loyalty Group viser, at lavprisselskabet CBB Mobil har de mest loyale kunder. Læs artikel
24. april · markedsforing.dkVilde digitale muskler: YouSee tromler konkurrencenDet viser den seneste Q-Faktor-analyse, som er udarbejdet af Kantar Gallup, Loyalty Group, designbureuaet AM Copenhagen, UX-bureauet Oday og analysehuset Transact for mediet Markedsføring. Læs artikel
15. marts · nyheder24.dkPenge på vej til knap 500.000 danskere: Så stor bliver din personlige udbetalingDet er en vækst i formuen under forvaltning på 40 procent på et år. 2023 blev også året, hvor AP Pension generobrede førstepladsen blandt de kommercielle selskaber i Loyalty Groups årlige Brancheindeks Pension. Læs artikel
15. marts · dagens.dk485.000 danskere kan juble: Nu er der penge på vejDet er en vækst i formuen under forvaltning på 40 procent på et år. 2023 blev også året, hvor AP Pension generobrede førstepladsen blandt de kommercielle selskaber i Loyalty Groups årlige Brancheindeks Pension. Læs artikel
11. marts · piopio.dkKrifa-formand: ”Jeg kan godt forstå, at vores konkurrenter bliver nervøse””Vi har vundet flere priser – blandt andet bedste A-kasse to år i træk i Loyalty Groups undersøgelser. Læs artikel
8. marts · toyota.dkToyota hædrer sydjysk bilforhandlerToyota er i forvejen kendt for at yde den ypperste kundeservice og for at have de mest tilfredse kunder hos forhandlerne og på værkstederne i 21 år i træk ifølge tilfredshedsundersøgelsen, AutoIndex, fra Loyalty Group. Læs artikel
4. marts · markedsforing.dkLB Forsikring satser på kundernes loyalitet som sit vigtigste marketing-grebDet slår Loyalty Group fast i sin årlige loyalitetsanalyse, der er en del af den seneste Q-Faktor-analyse af Forsikringsbranchen lavet for mediet Markedsføring. Læs artikel
29. februar · lsb.dkLån & Spar vinder igen pris for mest loyale kunderEn uafhængig måling fra Loyalty Group placerer Lån & Spar øverst på podiet, når det gælder loyalitet blandt bankkunder i Danmark. Læs artikel
20. februar · markedsforing.dkAnalyse: Tryg Forsikring tryner konkurrenter onlineAnalysen er lavet i samarbejde med AM Copenhagen, Transact/OMG, Kantar Media, Oday og Loyalty Group. Læs artikel
12. februar · erhvervsfronten.dkWAOO: Nu er vi tilbage i TrekantområdetVi er klar!” Det er analysevirksomheden Loyalty Group, der står for undersøgelserne af internetudbydere i Danmark og som har kunne konkludere gennem alle år, Waoo har eksisteret, at det er Danmarks bedste internetselskab. Læs artikel
6. februar · lsb.dkTilfredsstillende årsresultat i Lån & Spar BankKundetilfredsheden i banken er fortsat stigende, og Lån & Spar er for 3. år i træk kåret som banken med de mest tilfredse og loyale kunder i Loyalty Groups årlige BrancheIndex måling. Læs artikel
18. januar · nyheder24.dkSlår Danica, Topdanmark og resten: Her er danskernes favorit pensionsselskabAP Pension har generobret topplaceringen blandt de kommercielle pensionsselskaber i Loyalty Groups årlige BrancheIndex Pension. Læs artikel
15. januar · fdm.dkAutoIndex 2024: Fortæl os om din bil og vindErfaring fra 25.000 bilejere Svarene indsamles og bearbejdes af rådgivningsvirksomheden Loyalty Group, og resultatet bringes i Motor og på fdm.dk i løbet af foråret. Læs artikel
15. januar · nyheder24.dkMeny slog Rema 1000 og vandt 'Årets Supermarked 2023': Derfor er det særligt bemærkelsesværdigtDette understreges af Menys placering som nummer to i Loyalty Groups målinger, hvor de har vist en bemærkelsesværdig forbedring i 2023. Læs artikel