Så ret hurtigt, syntes jeg, det var ret sjovt, og så begyndte jeg at træne rimelig meget, og så blev jeg smidt ud i det i Maribo Roklub, hvor der var et godt elitemil jø.”
Har der været et tidspunkt, hvor du tænkte, at du havde lyst til at smide kajakken af helvede til og smadre den?