- Vi har længe været imod to etager i lang tid, og ud af en lang række ændringer, som er foretaget i lokalplansarbejdet, er det eneste vi ønsker, at det laves om til halvandet plan, lød det fra Mikkel Witthøft (S), der udtalte sig på partiets vegne, da John T Olsen, der sidder i Plan- og udviklingsudvalget var syg og derfor ikke tilstede ved byrådsmødet.