”En ekstra sæsonmedarbejder i hver købstad kan ses i bybilledet, men jeg ved godt, at der vil være nogle af vores borgere, der kunne ønske sig meget mere grøn pleje eller som ser steder, vi ikke har været”, siger Anders J. Andersen, formand for Klima- og Teknikudvalget.