Det er jeg ærgerlig over,’ skriver Arne Eggert, direktør for Velfærd i Herlev Kommune, i en kommentar til Herlev Bladet og tilføjer, at det er en udvikling, der giver anledning til i højere grad at sætte skub under den drøftelse, om hvad man skal gøre, der allerede er i gang i MED-systemet (Medarbejder-udvalgene, red.).