– Udviklingsplanen arbejder med fem strategier, der favner de mange forskellige forhold, muligheder og udfordringer, der skal sørge for, at Værløse Bymidte fortsat er et rart sted for alle at være – og gerne endnu bedre i fremtiden, udtaler Bettina Ugelvig (S), formand for Plan- og Byudvikling.