I min egenskab af regionsrådspolitiker og viceborgmester i Holbæk kommune, vil jeg, i samarbejde med Venstres medlem i Ældre - og sundhedsudvalget i Holbæk Kommune, Carsten Andersen, presse på for, at dette kan være måden vi hjælper vores ældre borgere på.