Naturmødet giver borgere, beslutningstagere, fagligheder, ja os alle sammen en helt unik platform og mulighed for at debattere naturen, blive klogere på naturen og ikke mindst opleve naturen, siger viceborgmester og medlem af formandskabet for Naturmødet, Daniel Rugholm (K), i en pressemeddelelse.