Vi skal kunne tale sammen og finde løsninger, hvis Den Grønne Trepart skal lykkes, og hvis vi skal skabe en bedre balance mellem natur, landbrug, fiskeri og de mange andre interesser, der er på spil, udtaler borgmester i Hjørring Kommune og formand for Naturmødets bestyrelse, Søren Smalbro.