Den nyudnævnte bæredygtigheds- og kommunikationschef er salgsuddannet fra XL-Byg G&S Slagelse i starten af 1990'erne og har gennem tre årtier arbejdet med salg, kommunikation og branding i byggebranchens forhandlerled, herunder blandt andet med emnerne energibesparelser og bedre indeklima i byggeriet.