11. maj · erhvervplus.dkFald i tallene: Virksomhed i Rask Mølle må se underskud i øjneneNP-byggerådgivning ApS har netop afleveret regnskab for perioden 1 januar 2024 til 31 december 2024. Læs artikel
9. maj · dagens.dkKvinde kører rutsjebane gennem bjergene: Pludselig dukker noget op foran hendeIfølge National Parks Service (NPS) er det et beskyttet levested for bjørne i USA, og biologer anslår, at der lever omkring 1.900 bjørne i parken. Læs artikel
8. maj · horesta.dkDanmarks bedste konferencekokke er fundet ved Copper Skillet 2025Vinderen her blev fundet via en tilfredshedsundersøgelse blandt 890 mødeplanlæggere, hvor både kundetilfredshed og loyalitet er målt ved hjælp af den såkaldte Net Promoter Score (NPS). Læs artikel
8. maj · horesta.dkHotel Koldingfjord hædret som landets bedste venue for femte gangHer vurderes både kundetilfredshed og loyalitet gennem metoden Net Promoter Score (NPS), der lægger vægt på den samlede gæsteoplevelse. Læs artikel
7. maj · udbudsmedia.dkHotel Koldingfjord, det handler om gæsten – hver gangVinderen er fundet på baggrund af en tilfredshedsundersøgelse blandt hele 890 mødeplanlæggere, hvor både kundetilfredshed og loyalitet er målt gennem Net Promoter Score (NPS) – en metode, der med fokus på gæstens oplevelse afslører, hvem der virkelig leverer varen. Læs artikel
7. maj · travelnews.dkHotel Koldingfjord vinder prisen som Danmarks Bedste Venue – for femte år i trækUndersøgelsen inkluderer alle partnere i DKBS og er baseret på gæsternes egne oplevelser og vurderinger af kundetilfredshed og loyalitet – målt via Net Promoter Score (NPS), som også tidligere har dannet grundlag for kåringen.Læs artikel
7. maj · jv.dkHotel Koldingfjord gør det for fjerde år i træk: Hoteldirektør blev mundlamKåringen er baseret på en analyse blandt 890 mødeplanlæggere, som har vurderet deres oplevelser med forskellige konferencesteder ud fra kundetilfredshed og Net Promoter Score (NPS), skriver Horesta (hotel-, restaurant- og turisterhvervets arbejdsgiverforening) på deres hjemmeside. Læs artikel
6. maj · dkbs.dkHotel Koldingfjord gør det igen: Vinder prisen som Danmarks Bedste Venue – for femte år i trækVinderen er fundet på baggrund af en tilfredshedsundersøgelse blandt hele 890 mødeplanlæggere, hvor både kundetilfredshed og loyalitet er målt gennem Net Promoter Score (NPS) – en metode, der med fokus på gæstens oplevelse afslører, hvem der virkelig leverer varen. Læs artikel
1. maj · bestnews.frOpdag de essentielle værktøjer og indikatorer til at evaluere og følge billedet af dit ejendomsmærkeNet Promoter Score (NPS) er også en nøgleindikator, der måler din kundes villighed til at anbefale dit mærke. Læs artikel
28. april · kolding-netavis.dkKolding Hotel Apartments kom ud af 2024 med rekordresultatGennemsnitsscoren for service ligger på 4,7 ud af 5, og gæsteloyalitetsscoren (NPS) ligger på 80, hvilket betegnes som “fremragende”. Læs artikel
26. april · horesta.dkKolding Hotel Apartments investerer rekordoverskud i opgraderingAllerede nu belønnes indsatsen med en servicescore på 4,7 ud af 5 samt en NPS-score på 80, hvilket betegnes som fremragende. Læs artikel
25. april · jv.dkLokalt hotel leverer bedste resultat nogensinde: Nu sættes der skub i renovering af stedetDe giver i gennemsnit Kolding Hotel Apartments en servicescore på 4,7 ud af 5, og lejlighedshotellets såkaldte NPS-score, som er en af verdens mest benyttede metoder til måling af gæsteloyalitet, ligger på 80. Læs artikel
18. april · motionsfeltet.dkDataanalyse for begyndere – sådan læser du dine egne talNP tager højde for udsving i intensitet. Læs artikel
15. april · nordsoeposten.dkEn aften med gribende pigesindOg det er nok også fordi, det er her i NP, det hele startede. Læs artikel
14. april · knr.glDamernes grønlandsmesterskab i futsal sparkes i gang uden forhåndsfavoritterOtte hold har tilmeldt sig til grønlandsmesterskabet, der nu forkortes til NP, som står for Nunatsinni Pissartanngorniunneq. Læs artikel
10. april · horesta.dkFem stærke kandidater klar i opløbet om Bedste Venue 2025Kåringen er baseret på en analyse blandt 890 mødeplanlæggere, som har vurderet deres oplevelser med forskellige venues ud fra kundetilfredshed og Net Promoter Score (NPS). Læs artikel
9. april · dkbs.dkGæsterne har talt: Her er de 5 nominerede til Danmarks Bedste Venue 2025I år er samarbejdet udvidet til også at omfatte selve målingen bag Danmarks Bedste Venue – hvor fokus udelukkende er rettet mod gæsternes oplevelse gennem kundetilfredshed og NPS. Læs artikel
31. marts · dkbs.dkMarienlyst Strandhotel vinder MyImage 2025Kundedelen, der udarbejdes blandt egne kunder, indeholder tilfredshed og NPS i forhold til gennemsnittet for de andre venues samt kundernes opfattelse på imageudsagnene. Læs artikel
30. marts · nyheder24.dkNye tal afslører: Slut med TemuHan fremhæver Temus ekstremt lave NPS-score – en måling af kundeloyalitet – som et klart faresignal. Læs artikel
30. marts · avisendanmark.dkDanske forbrugere har fået nok af Temu: Ekspert peger på virksomhedens helt store problemHan henviser til, at Temus såkaldte NPS-score, der måler kundernes tilfredshed på en skala fra -100 til 100, ligger og roder rundt på et faretruende lavt niveau omkring 0. Læs artikel