Af Ninna Pirchert, nipi@bergske.dk Fredag den 10. oktober 2014, 08:51 Tags: by
»Der er gang i byen rundt omkring, og det tyder på, at det slet ikke går »så skidt i Vinderup endda.«
Med den besked henvendte Anette Tanderup, der er butikschef i Imerco Vinderup, sig til Vinderup Avis, og med »gang i byen« mente hun brugsens ombygning og renoveringen af Sko & Mode-butikken.