Hvad der skal ske med fartøjet, er endnu ikke afklaret, siger direktøren i Disko Line
Meldingen kommer under fem måneder efter, at det nybyggede fartøj ankom til Sydgrønland for at varetage passagerrutefarten fra Qaqortoq og til og fra de omkringliggende sydgrønlandske bygder og byer.