Men det er ikke en aprilsnar, når Netavisen Lokal kan fortælle, at Koldings tidligere borgmester gennem mange år, Per Bødker Andersen, genopstiller til Byrådet for Socialdemokraterne, og det samme gælder også den lokale politiker, Poul Erik Jensen, fra Vamdrup.